Dagsarkiv: 2011/01/23

RÄÄÄLLY

Min karl investerade ju i ett PS3 häromveckan som ännu inte vart invigt av mig förän igår kväll. Vi laddade hem ett rallyspel och satt och nötte från kl 19 tills sent in på natten. Tror vi släckte lampan runt tre nångång haha, riktigt jävla kul var de. Och skönt att ta en NYKTER och chill-helg hemma för en gångsskull.

FOOTBALL

Då var årets första fotbollsträning över, och jösses så kul det var! Men också väldigt frustrerande för man vill ju jaga boll mycket mer än vad man orkar..än! I sommar ska jag kuta som en grönjävlig idiot på bollplan!

 

Nu är jag hemma för lite mat, blev en hemköpssallad idag, längesen! Och om ungefär en timme ska jag upp till idrottshallen och prova på afrodans, hoppas det blir bra. Och har jag inte träningsvärk imorgon vet jag inte hur jag ska få det haha!