Dagsarkiv: 2011/01/04

SCROLL

Är det någon som har samma problem som mig? Ibland när jag slår igång datorn (en laptop) så fungerar inte scrollen..men oftast gör den det. Men inte just idag, så jävla irriterande. Och det fungerar inte att starta om! Balle

FUTURE

Åh jag kommer ihåg så väl för ungefär sisådär 100 år sedan när jag låg i en snödriva och filosoferade om mitt liv år 2010. Kan väl säga att det inte riktigt blev som jag trodde, men jag kan ju inte klaga direkt heller. Jag har det nödvändigaste i mitt liv och det får duga, sen hade det ju vart lite nice med en bättre hälsa men det sket man väl i!

Nyår blev knas också, och nyårsdagen var väldigt vågrät om man säger så… Huvva, nu håller vi tummarna för att detta år blir bra! Fick ett gosigt mejl idag som kanske infriar några drömmar jag har. We’ll see!

Nu; film!