Dagsarkiv: 2010/09/08

HOSPITAL

Det finns inget bättre att göra än att sätta sig en onsdagskväll framför tv4 fakta. Det är bara sjukhus program! Mitt kära Trauma har börjat visats igen, äntligen får man se lite calzone på rutan. Hehe. Det sämsta är väl att jag får sitta själv och titta, för de andra är lite känsliga så att säga. Men wtf, jag har väl inte dött av lite ensamhet eller.

Och tummar upp till Idol också, de har överträffat mina förväntningar! Schnygga pojkar och fina flickor är ett bra recept på god underhållning!

HUH?

Jag kommer hem, hungrig som fan. Tänkte hälla upp ett glas juice i mitt glas, då är kartongen tom men står kvar i kylskåpet? VARFÖR? Varför slänger man inte skiten om den tar slut kan man undra då.. Så jag fick ta vatten till min toast istället. En toast med bara ost, för skinkan hade någon tagit slut. OCH LAGT TILLBAKS EN TOM FÖRPACKNING. Så efter min underbara frukost(?) Så tänkte jag lyxa till det med en glass. Jag vet att igår låg det två stycken kvar i frysen. Men vad tror ni jag hittar? En tom kartong kanske? INDEED. Men det roligaste är ju ändå hur allt försvunnit av sig självt, ingen hade druckit juice sen den vart öppnad i princip,ingen hade ätit glass och ingen hade tagit skinka. HMMMM, Jakob, är det du som spökar?