HUH?

Jag kommer hem, hungrig som fan. Tänkte hälla upp ett glas juice i mitt glas, då är kartongen tom men står kvar i kylskåpet? VARFÖR? Varför slänger man inte skiten om den tar slut kan man undra då.. Så jag fick ta vatten till min toast istället. En toast med bara ost, för skinkan hade någon tagit slut. OCH LAGT TILLBAKS EN TOM FÖRPACKNING. Så efter min underbara frukost(?) Så tänkte jag lyxa till det med en glass. Jag vet att igår låg det två stycken kvar i frysen. Men vad tror ni jag hittar? En tom kartong kanske? INDEED. Men det roligaste är ju ändå hur allt försvunnit av sig självt, ingen hade druckit juice sen den vart öppnad i princip,ingen hade ätit glass och ingen hade tagit skinka. HMMMM, Jakob, är det du som spökar?

Kommentera

