Dagsarkiv: 2011/04/25

JOBBCOACH

Imorgon har jag ett möte med en jobbcoach.

Jag förstår inte varför jag ska dit, när jag redan gått på fyra möten med en annan. Men det lär jag ju får svar på imorgon! Hoppas jag slipper gå på så många möten bara, dom är bra dryga.

RINGIS

När min karl börjar spela fotboll ute i Ullfors,

då är de sommar! Dagen blev otroligt slapp, hängde på balkongen nån timme, diskade och städade lite. Och nu på kvällen tog jag en riktigt lång cykeltur, så lång så jag har ont i rumpan fortfarande fast de var en halvtimme sen.

+20

När man får sova med fönsret öppet…

då är de fan snart sommar! 20 plus står termometern på i skuggan. Men idag har vi ju bestämt oss för att städa, vilket jävla fail. Jag måste nog ändra dom planerna. Min cykel står ensam (förhoppningsvis kvar) på stationen, den måste collectas!