Hej museumet, du får besök på torsdag

Jag ska göra något jag aldrig gjort förr. Jag ska åka på ett museum, helt av egen vilja. Ska nog ta tempen sen tror jag!

3 responses to “Hej museumet, du får besök på torsdag

  1. Hej, hej!:)
    Jag tänkte bara tipsa om en tävling där du kan vinna en inbjudan + 50kr att handla för på members.com!

    Läs mer här och följ dem super enkla regler, skriv bara att du är med hur många gånger du vill!:
    http://cindyvuong.blogg.se/2011/december/tavling.html#comment

  2. Tack för tipset! 🙂 får kika in där. Frågan är ju bara om det hinner fram innan julafton

Kommentera

