Adventure

Ja, som rubriken antyder har lilla Linn vart ute på äventyr denna afton. Precis vad jag behövde för att överleva dessa kommande två veckor som sängbunden!

Nu börjar jag känna av lite nerver. Mest för att jag har ingen aning om hur ont jag kommer ha imorgon vid den här tiden. Jag håller ju såklart tummarna på att jag kommer få bra smärtlindring och att det endast gör ont litegrann, så man iallafall kan få sova lite. Inte för jag kan sova så bra nu, men ändå.

Håll tummarna gänget!

Kommentera

