Wierd night

Jag var halvt omedvetandes igår runt sex tiden. Jag låg och halvsov och spelade Buzz med familjen. Sen vid nio blev jag pigg igen och bestämde mig för att ta bilen till Tierp där Sofia, Alice och Emine väntade. De satt där och sjöng och pratade med vinglasen i högsta hugg! Väldigt mysigt att träffa dom små pinglorna efter en sjukt skum fredag/lördagsmorgon.

Idag har det inte gjorts många knop kan jag lova. Jag började lite smått att plocka ur mina Ikea kassar fulla med kläder, men jag finner ingen motivation. Den har packat ihop och dragit långt härifrån.

Kommentera

