Operation

Nu på onsdag, så ska ju jag operera min fotled som jag skadade så fint i slutet på sommaren. Jag har insett nu att den operationen kommer förstöra i princip alla mina planer fram till nyår.

Jag kommer inte kunna fira min 20 års dag som är på lördag.
Jag kommer inte kunna fira Kanita på hennes middag.
Jag kommer inte kunna fira jul med all härlig familj.
Jag kommer åter igen inte kunna gå ut på juldagen!

Mitt psyke kommer brista. Bli inte förvånade om jag sitter och bankar huvudet i väggen på söndag.

2 responses to “Operation

  1. Kom igen! Nu har ju inte jag någon stor partyådra i min kropp, men det är väl bra mycket viktigare att du ska kunna gå längre sträckor än till affären i framtiden (då du ju faktiskt förhoppningsvis har en 70år kvar att leva) än att kunna fira de du just tog upp? 🙂
    Lite extra morfin blir det bra med party på lördag ska du se 😀 stay positiv!

  2. Visst då 🙂 Saknar dig sötnos, hoppas det går bra med operationen. Men jul ska du ju kunna fira? Hoppas du får en mysig födelsedag ändå 🙂

Kommentera

