Midnatt

Ännu en kväll som blir natt, som blir tidig tidig morgon..

Imorgon ska jag jobba, som tyskalärare. Vad säger man? I don’t speak German at all! Men äsch, det ordnar sig nog. Jag borde leka massor med Oliver också, han är precis lika deppig som mig och rastlös för han har ingen att springa runt och jaga. Min lilla bebis. Sen ska jag köra ut saker till Månkarbo, det kommer kännas mer än tungt.

Fick sms från Novas nya familj iallafall, och de sa att hon gömde sig mest under soffan hihi. Vilken liten filur! Betalar dyra pengar för en kissekatt som bara gömmer sig, det låter som när hon kom hit, när hon bara gömde sig bakom badkaret hela tiden. Men ja, hon kommer säkert i ordning hon med. Lilla tjejen!

Kommentera

