Slut på ord, slut på luft men jag kommer alltid älska dig

Som jag skrev tidigare så är min livslust nere på noll. Eller den var, nu börjar den komma tillbaks liiitegrann. Tack vare min otroligt fina vänner, ni är så fina.

Man kanske anar att det har med mitt och Jakobs förhållande att göra. Och det stämmer, vi har gjort slut. Efter 5,5 år så sinade kärleken och vi har ihop bestämt att det här är bäst för oss.

En tråkig sak är nu att jag antingen måste flytta hem (vilket egentligen inte går) eller hitta ett eget boende. Jag är väldigt begränsad när det gäller vad boendet får kosta eftersom min inkomst är så låg, men om det är nån som vet ett litet skrymsle som är ledigt i Tierp, eller Månkarbo. Och som bostadsmarknaden ser ut just nu så är det näst intill omöjligt att hitta lägenhet i dessa områden. Så hojta gärna till om du vet något!

Puss till er alla

2 responses to “Slut på ord, slut på luft men jag kommer alltid älska dig

  1. Gumman då ❤ Jag hoppas det känns "bra" trots allt.. Tänker på dig, önskar jag kunde krama om dig nu! Jag tycker du kan ta med dig någon som har tråkigt och flytta till Oslo eller någonstans i närheten av mig 😉

    • Jadå..jag överlever iallafall! Jag saknar dig väldigt mycket..men jag kan inte åka nånstans härifrån innan den 18 januari, jag är sjukskriven tills dess :/ men sen är min blick fäst på Norge, dock tror jag att jag börjar i Kristiansund där jag har boende redan.

Kommentera

