Fartfylld dag!

Dagen började tidigt. Hämtade upp mamma i Månkarbo och styrde vidare mot Uppsala.
Jag fick träffa läkaren och fick en operations tid den 7 December.
Blandade känslor. Det blir minst sex veckor i mer eller mindre ryggläge. Men då är det ju en större chans att min fot läker rätt och bra.

6 responses to “Fartfylld dag!

  1. Är de foten du skadade hemma hos mig? 😦 hoppas operationen går bra!

    • Haha ja, den där jävla kvällen! Den vill inte bli braaa.. Ja, det gör den nog 🙂
      hur går det för dig borta i England?!

      • Ajajaj…. inge mer poolparty hos mig om de slutar så här! De är kanon här, trivs som fisken i vattnet! 🙂 men ska bli skönt att få komma hem till månkarbo några veckor 🙂 allt bra med dig annars? hur går de med jobb?

      • Haha nej fifan! Men så skönt då 🙂 Ja, det förstår jag. Hemma är ändå bäst! Det är bra med mig, jag kämpar på och letar jobb men de går inte så himla bra skulle jag säga.

  2. Haha, jag med! Lätt 🙂
    Men vad är det du ska operera? 😦 ❤

Kommentera

