Pappig

image

image

Nova och jag kommer inte så bra överens. Hon äääälskar Jakob dock, så fort han kommer hem är hon på honom. Men när han låser in sig på toaletten får hon ta till the next best thing; hans väska!

3 responses to “Pappig

  1. Våra små troll vad mamma-grisar i början, men det gick snabbt över och de bestämde sig för att pappa helt enkelt var …. bäst. Han får göra vad han vill med dem och de kryper upp i hans knä i tid och otid. Men mamma? Pfft, hon duger väl om han inte är i närheten. OM de får mat först.

    • Samma här! Iaf med henne på bilden, jag duger som mat serverare! Medans min andra katt får bara jag röra, ingen annan. Jag kan bära runt han medans jag gör frukost eller vad som helst , han har gett mig alla mina armmuskler (han väger strax över sex kg) min lilla kattunge…

  2. ja visst ser det ut som att han ler! jag älskar den bilden 🙂

Kommentera

