Det går ju bra att mysa själv också

image

10 responses to “Det går ju bra att mysa själv också

  1. haha vad rolig du är! jag tvivlar på att vi kommer filma förlossningen dock :p

    • Haha, jag har fortfarande hög puls 😉 Jadu, jag funderar lite på det här med folk som ställer upp och föder i tv. Visst, det är ju för att visa folk hur det går till. Men det är ju ett av livets mest intima ögonblick! Vill man verkligen dela det med flera hundra tusen tittare?

  2. Jag är en sådan person som verkligen kan uppskatta att mysa, helt ensam. 🙂

    • Åh, bra! Äntligen nån som är som jag! Det är superskönt, IBLAND. Men det är inte helt fel att ha en mysig pojke bredvid sig heller (inte tjej heller för den delen) =D

      • (vet inte riktigt var någonstans jag skall skriva men gör det här ;)) nej, precis, uppskattar båda! 🙂

      • Det där med att svara är så svårt, för svarar jag bara här så syns det ju inte på din blogg. Så jag brukar skriva här och sen kopiera och svara på bloggen också! :p Vilken redogörelse haha!

  3. nej fy skulle aldrig dela med mig av förlossningen i tv :p som du säger är det väldigt intimt. däremot är jag glad att andra gör det för jag älskar förlossningsprogram! 🙂

    • Haha jag med. Alla slags sjukhusprogram sitter jag som klistrad framför, och jag kan tänka mig att det känns lugnande och titta på det när man vet att man själv ska gå igenom det snart. (förutsatt att de går bra för dom på programmet!) Att även om de inte känns som man kommer överleva smärtan, så gör alla de!

  4. Ibland är ensammys det bästa myset. 🙂

Kommentera

