Tavelvägg

image

image

image

Jag är ju inne på slutspurten på min renovering av vårt hemska sovrum. Det kommer gå lite i Carrie Bradahaw apartment-anda, alltså den ny renoverade i andra filmen. Men har lite problem hur jag ska sätta tavlorna. Åsikter taaack!

2 responses to “Tavelvägg

  1. Hejsan,
    vad kul med ett rum i Carrie Bradshaw-anda. Det skulle jag vilja se! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
    Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

  2. åh blir nog riktigt fint!

    haha ja kanske det :p

Kommentera

