Lager 157

image

I tisdags satte vi oss i sadeln och åkte en sväng till Uppsala. Lager 157 överträffade alla mina förväntningar! Två linnen, två leggins för 200 kr, och denna grå kofta för 150 kr! Huuuur skön som helst.

12 responses to “Lager 157

  1. Åh, jag visste inte att lager 157 fanns i uppsala 🙂

  2. Hihi vad gullig du är! Du är nog den första som kommenterat hans näsa, men du har rätt, den är urgullig! :p

  3. haha ja jag berättar för sami hela tiden om vår familj :p ibland blir han förvirrad om jag pratar om riktiga livet eller om sims haha!

    • SV: Haha fyfan va jag känner igen mig. Senast idag vid matbordet sa jag helt seriöst utan att tänka efter ”Idag blev våra trillingar småbarn, så nu slipper vi byta blöjor på dom” assååå, VÅRA trillingar. Hujedamig!

  4. hahaha stackars våra killar alltså :p

  5. Kom och hälsa på oss:) de skulle vara kul:)

  6. Ja, massa mys! Men gööre, du är alltid välkommen 🙂

  7. svar; jaaa 🙂 en beige divan blev de,jag är huuuuur glad som helst, kolla på min blogg så kan du se den (:

Kommentera

