Kvalitéts tid.

Oh yammi. Idag ska jag umgås med mig själv, precis som resten av veckan ungefär. Vi behöver desperat en ny matta i hallen och klädrullar, så det låter som det blir IKEA för mig idag. Jag har också 100 kr att handla för på H&M, så jag får väl unna mig några nagellack eller nåt, för de blir kämpigt att hitta nåt snyggt att ha på sig.

One response to “Kvalitéts tid.

  1. sv; haha jodå sitter inne på blocket hela tiden.. Chilli dom är ju så dyra ju :p
    jag har hamnat på grevegatan :p

Kommentera

