Fail

Alla ska vi ha våra fjortisfyllor. Min var igår och involverade allt förutom en spya, bra jobbat. Många tankar och åsikter. Många trevliga och fina personer. Och en underbar mamma som alltid ställer upp. Nu är det bara tre små nätter innan jag får hem min karl igen, det är skönt att vara själv ibland. Men inte varannan vecka…

4 responses to “Fail

  1. Hahhah jag är 14 men har inte haft en enda fjortisfylla än…;)

  2. Sv: menade inte att jag stävade efter det! Absolut inte. Är inte speciellt intresserad av alkohol utan är galen så att det räcker… 😉

Kommentera

