Scary..

Idag tuppade jag av för tredje gången i mitt liv. Som tur var stod jag inte och höll i lektion just då! Så, där blev jag av med ytterligare 10 timmars arbete..jag fattar inte varför allt ska gå åt skogen just precis nu? Pricken över allt var att Jakob kommer hem och säger att han ska upp till Kiruna ännu en sväng. När ska allt börja gå min väg? Hoppas de vänder på torsdag, det jobbet ska bli mitt!

One response to “Scary..

  1. sv; japp,men de va dålig kvalite =/ men de skiter ja i,ska se den =)

Kommentera

