BAAAAD

Sluuuut på kontot!

Usch, idag tog mamma med mig in till stan. Shoppade tills jag droppade hörrö! Hittade en massa mums. Bl.a. bikini, byxor, smink, tre par skor, en tröja och säkert nå mer. Dåligt dyrt blev de, men nu är det slut shoppat på ett tag!

2 responses to “BAAAAD

  1. sv: åhhh va roligt! 😀 hihi tack sötnos! får hoppas eftersom jag ska ha en helt genomskinlig klänning bland annat xD helt galet ju! Ja jag drar gärna ut efteråt! men behöver ju inte festa stenhårt eftersom vi ska till anna på lördag, men man kan ju va halvnykter liksom men ha kul ändå! 😀

    • Haha vafan, nu är jag ju skitnyfiken! Kommer bli niiice =) ja precis, känns lite lågt att inte vara på topp imorgon för vi alla är bakis liksom haha. Usch så arg jag skulle bli om jag var Anna då!

Kommentera

