PAYCHECK

Glädje är

När lönen är tusen kronor mer än vad man trodde.

När maten blir onödigt god.

När Anna fyller 20 år!

5 responses to “PAYCHECK

  1. svar; Meeeen ååh,vem hyr ut den? va kosta den i månaden?? Jag vill haaaaaa …. 🙂

  2. svar; Ja jag såg de,va in o sökte 🙂 riktigt fin men liten ,heh 🙂

  3. ska du inte med på summerburst då? 🙂

    • Jag har nog kommit frma till att det finns annat som måste prioriteras först…eftersom jag inte får några pengar i Juli typ, så borde jag spara. Du får filma och visa mig allt de braiga sen 😉

Kommentera

