FB

Det enda som står på Facebook;

Hockey VM. Och Sverige förlorade såklart, vad annars? Jag har lärt mig en hel del nya svordomar idag från alla möjliga besvikna Svenskar. Hihi

7 responses to “FB

  1. 😦 riktigt tråkigt att vi inte vann

  2. sv; jadu jag har varit på ottarsborg och tränat boll-kick!
    masssssiva mygg alltså 🙂
    allt fint?

  3. Lät positivt! Vilken färg förresten? 🙂

  4. hehe eller hur! man behövde ju inte ens kolla på matchen, men blir tvingad att hänga med ändå xD

    sv: tss, det är ju billigt som fan för att vara en festival tycker jag! och det är ju i början av månaden som man har pengarna kvar. hahahha xD

    • Ja det är säkert billigt, men inte om de är halva ens månadslön 😦 Haha ja, men man vill inte sitta där den 15onde och ba ”eeeh jag har inga pengar kvar till nånting” 😦

Kommentera

