NO SLEEP

Vilken jävla kväll de blev!

Förfest med sköna männsker hos Jenny, sen BJ (som jag inte gillar för de är trångt) massa dans! Och sen efterfest hos Jenny tills jag och Anna traskade till bussen 6.20 imorse. Efter några timmars sömn är jag så gott som människa igen.

Ikväll blir det Eurovision med en snygging!

5 responses to “NO SLEEP

  1. det var grymt kul!! 😀

  2. Var ja redan när jag kom hem! ;D Drog med familjen till stan och sen for vi hem till pappas jobbarkompis på kvällen där. :p

  3. Hej sötis! Fin blogg!
    Följ mig på bloglovin’ så skulle jag bli super glad! Du följer här: http://www.bloglovin.com/blog/2197399/mimmis
    Och för att få en länk för 500-700 bes på min blogg så anmälder du dig till veckans blogg! Puss

Kommentera

