HOLD YOUR HORSES!

Jävlar i gatan så kul jag hade igår.

Nykter på krogen i ca 2 timmar. Klart bästa skivan! Och ”min” klass är hur gulliga som helst. Sen var hemresan en annan grej, dödstrött som jag vet inte vad. Så jag fick stanna ganska ofta och vakna till. Sen började bilen bråkas, så de var till att ligga i 70km/h på motorvägen. Opopulär snigel!

2 responses to “HOLD YOUR HORSES!

  1. Det var jätte kul att du kom! 🙂 En i journalistik tror jag, såg ut som det iallafall men jag följde inte upp hur det slutade 😉

Kommentera

