SAMVETET

Jag vet inte om jag har gjort bort mig eller inte..

men jag har anmält mig som jourhem för upphittade katter i väntan på ett permanent hem. Ett bra sätt att kolla om man vill skaffa katt eller inte. Man kan ha katten alltifrån några dagar upp till ett halvår. Och skulle förhållanden i hemmet ändras är det bara säga till så får man lämna katten till ett annat hem inom två veckor.

Jag jag har längtat länge efter en misse. Men inte vetat hur de kommer funka i lägenheten osv, och de här är ju ett super bra sätt att kolla de på!

2 responses to “SAMVETET

  1. shit va smart!! så kanske jag med ska göra.. för jag vill ha en katt.. men är krångligt som fan just nu med katt..

Kommentera

