RESUMÉ

Tog 14-tåget med Anna in till Uppsala,

stod jävla poliser vid tåget, som tog Annas dricka. Men jag klarade mig! Good girl.

Sen var det ju ett jävla företag och hitta dom vi skulle hänga med. Vi gav upp till slut och satte oss på Jennys innegård, med några grabbar som också skulle vara med. Blev rätt fort kallt, men vi grillade och så tills kanske åtta. Sen drog förfesten igång, med spritt nakna killar, folk från olika länder och gamla klasskompisar. Riktigt trevligt var det.

Sen bar de av till Saluhallen med Anna, Sofia och Karin. Dansade tills svetten rann, och mellan gångerna var jag ju som sagt ut och pratade med Daniel Paris!

Kvällen blev helt jävla bra. Nu när jag tänker efter, vilka fina vänner jag har! Puss på er

Kommentera

