TRÖÖÖÖTT

Jag har inte vaknat än!

Och klockan har redan hunnit blivit halv tre.. Men vafan, ikväll blir det firande av Linnéa som har lämnat tonåren bakom sig. Jag vill också bli 20!

Det är förfest i Karlholm sen drar vi vidare till Gävle. Väldigt längesen jag var ute på krogen faktiskt, det är på tiden. Och eftersom det är så längesen så har jag sån här klädpanik jag alltid får när jag ska ut på krogen. Därför kände jag att jag inte ens hann kolla på fotboll nu kl 14. (förlåt Jessan)

Kommentera

