BAD GIRL

om jag inte jobbar om dagarna, så sover jag

En vana som har blivit en ovana, för man missar så mycket av dagen. Men ändå vill jag ha det såhär istället för att inte kunna sova längre än till kl 6. Meeeen men!

Idag blir det städa och diska. Jakob kommer hem tidigt så då får han svänga ihop maten idag. Hihi bra plan!

One response to “BAD GIRL

  1. Nä, det är så drygt att åka. Kalle åker hem över påsken men jag kan inte vara borta så länge ifall det skulle ringa om jobb. Har inte börjat söka på allvar riktigt än för jag vill veta vart vi bor först. Kalle har börjat buda på lägenheten i Sjöhagen och då vill jag hellre jobba i Moss 🙂 Blev erbjuden ett jobb på Lindex förut men det var tyvärr för lite jobb för mig. 10h/veckan.

Kommentera

