NASTY

Som några av er vet, så bär jag på något tungt..

Jag har nämligen Sveriges äckligaste stortå, den är infekterad och svullen. Snuskig som få, och den blir aldrig bra. Imorgon börjar min FJÄRDE penicillin kur för att hejda infektionen. Men jag har inga höga förhoppningar!

Men det som är jobbigast är att jag har hittat ett underbart fotbollslag som jag verkligen vill spela i, och satsa igen. Komma tillbaks från denna dimma som legat över mig i snart fem år, och att se bilder på sig själv för några år sen, gör inte att motivationen blir sämre utan ännu bättre! Jag blir fortfarande lika chockad när jag ser mig själv på bild och tänker; vafan sa ni ingenting för? Jag märkte inte själv att jag blev bara fetare och fetare, mest för jag från början hade lite baggy-stil på kläderna.

Nej, nu ska tå-jäveln bli bra så jag kan slå igång träningen igen. Kanske inte beach 2011, men iallafall 2012!

3 responses to “NASTY

  1. sv: haha åkte bara med Thisen som var på topp!

  2. Hoppas den blir bra snart så du kan lira då! 🙂
    Saknar att snacka skit med dig..

    • Ja jag håller alla tummar och tår, höhöhö (A)

      Det är du inte ensam om! Snart är de lov och jag ska omedelbart kolla över ekonomin så jag kan komma och kramas med dig! 🙂

Kommentera

