SOOORRY

Nu har vi äntligen internet!

Men man måste sitta på hallgolvet med en sladd i datorn för de ska fungera, men ändå. Det fungerar!

Ikväll kommer några fina damer över på mat och lite drinkar. Kanske det bjuds hit flera personer under kvällen, who knows?  Men det ska bli kul att få hit lite folk iallafall, nu när mitt soffbord äääntligen har kommit! Nu fattas det inte mycket må jag säga!

2 responses to “SOOORRY

  1. Var glad istället att du har mig som faktiskt kan göra sådana mumsigheter att bjuda dig på. 😉 :*

  2. Ja, tog bort också. 🙂 Förns nu har jag insett hur ofta jag pillade på den också för varje gång jag ska göra det nu blir jag förvånad över att det är tomt 😛

Kommentera

