INGET INTERNET

Hallå! Jag har inget internet i nya lyan..

Men nu har vi hookat upp Jakobs telefon, så en liten stund kan jag sitta här å läsa och skriva!

Helgen var skit mysig. Malin sov här i lördags, det blev gos i soffan framför melodifestivalen med pizza och lite öl. I söndags blev det en sista tur till IKEA och vår första storhandling med alla grundsaker man behöver. Dyrt som fan, men jaja..

Idag ska jag till jobbet för första gången. Halv ett är det info möte, och sen vet jag hur mycket jag får jobba. Tip top!

Kommentera

