TIERP, THE CITY

Drog en vända till lägenheten imorse. Den stod kvar idag å!

Mamma och mormor gjorde mig sällskap och kollade in lyan för första gången. Fick väl ganska bra betyg tror jag, den är ju på 63kvm så den är ju helt okej stor! Lämnade av tavlan, spegel och lite kuddar. Till helgen kanske sängen flyttas dit. Beror lite på om vi kan hämta bordet innan dess.

Ville inte åka därifrån idag. Och det är väl ett bra tecken?

2 responses to “TIERP, THE CITY

  1. ja, jag skulle operera det. dock försvann mitt igår helt hux flux efter att jag haft det sen urminnes tider, så jag åkte aldrig och tog bort mitt. avbokade tidigt, tidigt imorse. mitt varade och blodade hur länge som helst. mitt tips till dig? GE FAN I DET! 😉 rör det inte överhuvudtaget. härda ut smärtan ett bra tag tills nageln växt ut, och sen klipper du den rakt. alltså INTE ner i kanterna av tån.
    tror att det faktiskt är en av de effektivaste metoderna, bortsett från operation då, givetvis 🙂

  2. så var min också! jag provade med alsolsprit. hade det på hela tiden, men der hjälpte inte. samma var det för mig med nageln, den liksom stannade.
    nu har den kommit ut ordentligt. tycker verkligen att du ska prova att bara låta det vara. det kommer göra förbannat ont (vissa dagar kunde jag inte ens gå), men det är det värt! 😉

Kommentera

