THINGS

Dagen har gått riktigt fort må jag säga!

Började 10.30 med ett sjukhusbesök angående min jävla tå. Där dom sa att allt jag gjort var fel och att jag skulle börja om med penicillin.

Sen drog jag in till IKEA och fick sällskap av Malin. Köpte massa små prylar och sängbord. Allt landade på runt 2000 kr, inte alls farligt. Och nu är det inte mycket kvar. Ett barbord+stolar som ska in i köket och soffan+soffbordet i vardagsrummet. Allt är köpt men har inte kommit än. Och sen återstår det att köpa ett matbord, får se vad de blir för något. Jag blir mer och mer sugen på ett runt…

2 responses to “THINGS

  1. den är från monki, 450 kr 😀 jag har inte köpt den ännu, men ack så sugen jag är!

    • Åh, jag har en typ sån där..fast lite annorlunda modell. Men den är också från Monki! Kanske bara tragiskt att köpa två snarlika jackor? (A)

Kommentera

