SLEEP

Åh! Jag sover så fruktansvärt dåligt nuförtiden.

Drömde t.ex. inatt att Malin hade fått en unge, utan att veta att hon var gravid? Ehh.. Att vårt vardagsrum inte hade nån vägg, utan var öppet ut på balkongen…? Köket hade ingen spis, det var därför den var så billig… Och Jakob hade köpt en air-fresher, fast åt fel håll, det luktade mök i vår lägenhet hela tiden!

Asså balle hur hinner man med allt på en natt?

3 responses to “SLEEP

  1. You miss me! 😀

  2. Hahaha ! Jag drömde härom natten att jag åt upp halva min ikea sax, sen sa jag till Sebastian (en killa jag gick i samma klass som från nollan till nian)Nää, jag vet inte om jag vågar äta den här..

    • Hahaha helt vanligt! Jag drömde inatt att vi skulle stapla in 500 glas i samma köksskåp. Gick ju inte helt oväntat väldigt dåligt…

Kommentera

