CANCEL

Vi kör tre av varje..okej?

+ Jakob ❤
+ Ny stooor soffa!
+ En vecka till flytt

– Ingen Norge-resa imorgon
– Magsjuk (därav ingen resa)
– Sjuk=ingen träning.

4 responses to “CANCEL

  1. Hahaha klart jag kommer ihåg 😀 ! Vill också berätta att:
    1. du är OSSMMM
    2. jag saknar dig!!
    3. önskar dig och Jakob all lycka i nya lägenheten 🙂

    kraaaam ❤

    • Haha hur jag skrattade när jag kom på de..jösses!

      Åh tack pullan! Jag väntar mig fin besök av fru Jansson innan sommarn ja 😉

      Kraaam ❤

  2. Haha kan jag tänka mig ! Den gamla skräcködlan ! Självklart så kommer jag så fort som möjligt när jag har kommit hem från praktiken 🙂

Kommentera

