1 MARS

Nu är det klart! 1 Mars blir vi lägenhets innehavare jag och Jakob. Helt jävla amazing känns de.

Nu kanske det inte blev någon fyra på 82 kvm med renoveringsbehov, eller en topp renoverad trea. Utan en alldeles förträffligt mysig tvåa, lagom stor för oss två och våra saker. Nu känner jag hur stressen jag känt bara rinner av mina axlar och hur glad jag är!

2 responses to “1 MARS

  1. Hej! Kolla in denna nystartade humorblogg baserad på pinsamheter, dela med dig av din eller skratta åt en annans olycka! Mycket nöje 🙂 pinsamheten.blogg.se

Kommentera

