HOUSE AT THE HILL

Njaaa..vi kör nog på lägenhet, kan vara smart att börja så. Hus känns så satsigt!

10 responses to “HOUSE AT THE HILL

  1. Vad för hus? Ubbe? 🙂 vi lät väl ses nån dag och prata hus tycker jag 😉

    • Nää 🙂 Det bakom oss tänkte vi kika på. Men vi hinner nog inte få till med banken innan det går, plus att det redans lagts ett bud på utgångspriset. Ja absolut! Jobbar du imorgon?

      • Jaha, som han kaj bodde i? Det hade ju varit nice, fast jag skulle aldrig kunna bo bredvid skogen :p nej ledig men ska till uppis med sandraw och Elinen! Kanske tisdag eller nåt? 🙂

      • Ja precis. Kaj med i, bara för att göra det krångligt liksom! :p varför inte bredvid skogen?! Okejokej..ja kanske de, vi får höras närmare 🙂

  2. sv; Meeh har du inte hål i öronen kvinna ? 😮 .. menjahaja vart ska ni flytta ? 😀

    • Haha nej 😦 Jag vågar inte……sen är mina öronsnibbar så himla olika så jag vet inte hur de kommer se ut :/

      Vi tänkte flytta ihop i Tierp bara!

  3. skoj med lägenhet 😀 var?

    sv: haha ne inte en chans!!! inget slår kinabuffé på någon front!

  4. sv: tackar sweet! sjukt att jag redan mår bättre, det måste vara alla kryande kommentarer. =)

Kommentera

