STHLM

Klockan åtta igår morse landade jag på Centralen i Stockholm. Halv  nio var jag på hotellet där mötet/intervjun skulle vara, men eftersom anställningen började redan 14 februari i Malmö av alla ställen, så kände jag att jag väntar och ser. Så jag tänkte slå ihjäl lite tid tills klockan blev 10 och jag kunde traska i affärer. Jag tog tunnelbanan till Medborgarplatsen och gick tillbaks till Sergels Torg. Tog väl sisådär en halvtimme, lite till. Och jävlar vilken träningsvärk jag har i rumpan! Var ju tvungen att gå upp för alla långa uppförsbackar såklart…

3 responses to “STHLM

  1. har gick intervjun? 🙂

    sv: tack va snällt! tss, det är svårt att vara utklädd när det är tema!

    • Äsch det gick väl sådär. Eller jag frågade när jobbet skulle börja, och det var alldeles för snart. Så jag fick tacka nej, men jag kan fortfarande åka till Göteborg om jag vill åka senare..

  2. sv2: hm det borde vi ju göra snart ju sötnos! 🙂

Kommentera

