CYPRUS

Jobb-erbjudande Juni-Oktober att jobba på Cypern i Aiya Napa. Sugen? Ehh..ja! Men det är en lång tid och jag känner att dit vill man inte åka själv. Sååå, vem följer med mig? Ingen dunder lön, men mat och boende betalt!

4 responses to “CYPRUS

  1. sv: ja men verkligen! man kan ju sitta hur länge som helst!! ;D
    jaså? haha. micro var lite sådär pepp på ubbe alltså 😉 men ja, det är inte riktigt på tapeten än.. men nåt år så förhoppningsvis!
    du då? about to get an apartment with jake? 🙂

    • Hehe! 🙂 Inte det? Vafan Ubblixbo is the new city!

      Jadu..vi letar litegrann, men vi får se. Jag har fått jobb erbjudande utomlands i ungefär 6 månader. Så om jag åker så håller han sig hemma och samlar pengar tills jag kommer hem igen! När flyttar ni ihop igen då?

      • Haha really? :p
        Okej okej! Låter som en plan 🙂
        Jadu, den som lever får se brukar jag säga. Finns ju inga tvåor alls.. :/ bara söderfors och örban men då bor vi hellre hemma :p

      • Näej det är ju dåligt med dom..vi letar också efter en 2a. Men tänkte ni hyra eller köpa?

Kommentera

