NIICE

Jag gillar sånhär träning som får en att tappa typ FEM pannor på  1½ vecka. Det är bra shiiet de!

 

Sov som en gudinna inatt å. Härligt de. Och imorgon ska jag laga lyxmiddag till hela familjen, knäppa kort på det och skicka till mamma så hon förstår hur dumt det var att åka hemifrån…

8 responses to “NIICE

  1. that’s me 😉

    Tack , funderade just om den blev bra eller inte. :* Ja men kör på det, lite fräscht till sommaren!

  2. shit, finns det sån träning? xD

  3. Att de är ja! man vill ju bara flytta direkt när man ser alla fina hus å. haha ja dem är lite charmiga!

  4. jag är en typiskt medium. dock var jackan i medium en aning stor, så den är nog ytterst lite stor i storleken! 🙂

  5. Hahaha där fick du mig allt å skratta 😀 Tror jag ska köra race på hemköp varjegång jag inte kan kontrollera nerverna, det gick liksom över!

Kommentera

