AMS

Tog mig upp tidigare än tidigast imorse och drog till arbetsförmedlingen. Skulle på sånt där jävligt givande möte.. Men det enda jag fick med mig var att jag ska få mindre än hälften så mycket pengar i aktivitetsstöd för att jag inte gått ut gymnasiet. Frågan är varför jag får mindre pengar, när hon själv sa att dom pengarna ska gå till att ta sig till intervjuer/praktik/mm.?  Går inte riktigt ihop sig..

7 responses to “AMS

  1. men va? varför ska du få det? det har dom inte sagt något till mig om :S

  2. ja jag tror det, men jag får typ 200kr mer varje månad nu än förr :S

Kommentera

