SHAVE

Oh, snuskig information från Strömsvåg! Jag rakade benen idag för första gången sen typ, september.. Och jösses, det var en jävla skrud jag hade samlat på mig. Men nu är jag len och fin om spirorna igen!

I afton blir det lite party party i lill byn Månkarbo. Och Sofia, min söta kvinna, kommer och festar med mig. Men först lite middag hos mig och piff! Sen kan vi faktiskt GÅ till festen, det har väl hänt en gång i mitt liv förr de..om man inte räknar när jag själv har haft fest. Och det är nog på tiden att styra upp en sån!

 

Kavaj Lindex – slappt vitt linne JC – hög blommig kjol GinaTricot

4 responses to “SHAVE

  1. Haha, oj, det var ett tag sen! 😛 Jag står inte ut med att inte raka benen på typ två dagar bara.

    • Haha inte jag heller egentligen, men mina ben fnasar ju sönder när det är kallt ute så ja..och det är ingen som ska se dom nu heller så! 😉

  2. Haha ja men då var du ändå fräshare än mig, måste vart typ i början på augusti jag rakade dom.. om inte i juli. har dock mjuka genomskinliga hårstrån som inte vill växa så mycket 😀

Kommentera

