H&M

Märks det att jag är en fattig arbetslös jävel eller? Eftersom jag länkar till alla möjliga tävlingar. Desperat brud you knoooow.

Äääänny huu..denna helg ser ut att bli rather trevlig om jag får säga det själv. Imorgon vankas det middag med snygga bruds och lördag blir det nog utgång med ännu fler snygga bruds! Håller tummarna att jag kan hålla mig frisk nu då, vore ju inte fy skam.

8 responses to “H&M

  1. Men hej Linn! Allt bra? 🙂 Lille Plexus är ju pluttliten!

  2. Intresserad av oanvända kläder till ett billigt pris? Kolla in på min blogg eller på min hemsida: http://hem.bredband.net/egunnarsson 😀

  3. Det var superfin och bra 🙂 Talande djur är bäst.

    Oh, spännande!

  4. hahaha..
    hoppas du får en bra helg

  5. *Hoppas du får en fin Söndag!* Om du gillar hårprodukter så missa inte Tävlingen som är igång. KRAM

Kommentera

