VÄRME

Detta var den fjärde natten i rad jag drömde om att jag låg på en kritvit strand med en drink i handen…inte rättvist att vakna och kolla ut på all slask och shiiiet!

4 responses to “VÄRME

  1. Jag drömmer typ varje natt att jag är tillbaka i Egypten! Inatt var det sjukt verkligt 😦 fan så tragiskt…..

  2. Blev det en sånn stor skillnad? Va bra att någon tyckte om det iaf! 😀 Håller tummarna för dina intervjuer btw. 🙂 PUSS

  3. Hahaha innan man kolar, jo.. nej men de ska bli grymt 😀

  4. Nu kan just DU vinna en av två ”Wig wham – heavy lashes mascara” från Isadora.

    Det ända du behöver göra är att svara på en fråga (en lott) och om du vill skriva ett inlägg om det (två lotter), låter det intressant?

    Läs mer här:http://lovehannah.blogg.se/2010/december/utkast-dec-30-2010.html#comment

    Och om du inte gillar sånna här kommentarer får jag verkligen be om ursäkt.

    Lycka till <3.

Kommentera

