KALAS

Ikväll är mitt efterlängtade kalas! Och nu har jag dragit på mig världens förkylning.. Känner mig febrig men vågar inte ta tempen, för då måste jag till akuten. Och det har jag ju inte tid med ikväll!

3 responses to “KALAS

  1. sv; de va bara en liten prövning ;D .. men ska samla mod till att raka mig på sidan.. gaah! Tänk om jag ångrar mig,vad gör jag då??

    • Det passade jävligt bra på dig 🙂 Jadu, det växer ju ut.. Jag trivdes med min, och det blir liksom lätt att fixa för man har inte lika mycket att fixa :b

  2. *sv: åh tack så mycket!*

Kommentera

