SLEEP

Jag kunde verkligen inte somna inatt, låg och svettades och hade så jävla ont i huvudet.. runt tre tror jag att jag somnade, och då jävlar somnade jag hårt. Hörde inte Jakobs alarm som ringer högt som fan, och inte heller min telefon som ringde tre gånger precis bredvid örat. Då sover man djupt! Förbannat surt att det var skolan som hade ringt angående jobb, men shit happens.

Och appråpå jobb så ska jag försöka komma iväg utanför Sveriges gränser, har pratat med brudarna i Spanien osv. Vi får väl se hur det blir, är sugen på lite värme iallafall!

4 responses to “SLEEP

  1. ja det är jävligt gott! men nu blev det kött 😀

  2. sv: men nej.. why? 😦

Kommentera

