SNOW

Det faller vita dasslock ute. Och jag har precis kommit in efter en promenad runt Månkarbo, mysigt värre! Tiden har minskat med 10 minuter på samma runda som jag började gå för snart två månader sen. Men mitt mål är ju såklart att kunna springa samma sträcka, gärna flera gånger efter varann!

13 responses to “SNOW

  1. Va du är duktig Linn 🙂 Du verkar köra stenhårt med träningen 😀 Och jag tror helt klart du kommer lyckas springa den sträckan 🙂 Kämpa på bara 😀

  2. sv: haha jasså. det är kryss för att jag ville ha det 😛

Kommentera

