ELVA ELVA TJUGOTIO

Blev väckt kvart i nio av att det ringde från skolan och undrade om jag kunde börja klockan nio. Var bara att svira om sig det och hoppa in i bilen, bara tur att jag duschade igår och sov i Tierp. Annars hade det blivit kriiiis!

Men dagen gick fint och vääldigt fort. Sen knallade jag till frissan och skulle klippa mig radikalt mycket, men ballade ur i sista stund! Ska vänta tills jag blivit smalare i ansiktet, då kan man vara korthårig!

One response to “ELVA ELVA TJUGOTIO

  1. sv: jaa, jättefint är det här 🙂 så nöjd så!

Kommentera

