MEASURMENTS

Något som är lite pinsamt att prata om är vikt och sånt där. Men nu när den ändå ska blir mindre så kan man väl berätta då kanskeeee.

                              18 okt                 25 okt                1 nov             8 nov

Jag började på: 98,3 kg                97,3 kg                  96,4 kg               95 kg

Mått runt midja:116cm             –                              –                              104 cm

5 responses to “MEASURMENTS

  1. Duktigt Linn! 😀 Stolt över dig 🙂

  2. holy shit, hur fan går det sådär fort? knarkar du?

    • Nää, inte vad jag vet ;O ..men jag var rättså mjuk i början. Mycket luft tror jag..och nu har jag ju sexpack 😉 …NOT! Men det går så fort, med rätt träning och lite mindre skit att käka! 🙂

Kommentera

