HÖSTLOV

Något som är både bra och dåligt med skolan är att de har lov. Bra för de som går i skolan, men as dåligt för mig som vikarie som vill håva in pengar..tror lönen i december blir dålig tyvärr.

Meeen det är väl alltid skönt att ligga kvar i sängen och snuffsa när klockan är elva? Tror jag ska ligga här en liten stund till innan  jag tar ut hunden på en promenad till mammas jobb och hämtar min youghurt som jag köpte igår, men glömde hemma!

2 responses to “HÖSTLOV

  1. thank u 🙂 alltså har du långa naglar redan (så vita delen på nageln syns iaf) så är det ganska enkelt att fästa tipparna. men jag har ju ‘fotbolls’naglar, inga naglar alls med andra ord. så då tar det sin lilla tid att få det snyggt. :p

  2. jag har inte lov, men får inga pengar ändå 😦

Kommentera

